بهترین‌های دنیای عطر و ادکلن

اینجا قصد معرفی بهترین برندها و محصولات رو بر اساس نظرات مردمی داریم؛ یادتون نره که شما هم نظرتون رو با ما در میون بذارید.

بهترین عطرهای خنک زنانه برای هوای گرم

کلبه عطر | چهارشنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۷، ۰۵:۵۶ ب.ظ

دوستان با نظراتتون ما رو راهنمایی کنید :)


با چند عطر زنانه خنک و خوشبو آشنا شویم.

‌حالا که هوا کم‌کم رو به گرمی می‌رود، داشتن یک عطر خنک و خوشبو که روحیه‌ی شما را بازیابی کند و انرژی مثبت را به آن القا کند ایده‌ی خوبی است. در این مقاله چند عطر خنک و دوست‌داشتنی از برندهای مختلف را با هم مرور می‌کنیم.

ادوتویلت زنانه نیناریچی لس دلیس د نینا | Nina Ricci Les Delices de Nina

نگاه کردن به ظاهر این عطر دوست‌داشتنی ممکن است ما را به یاد میوه‌ی ممنوعه‌ای که از دل افسانه‌ها بیرون آمده بیاندازد. ادکلن زنانه لس دلیس د نینا محصولی از برند Nina Ricci است که در سال 2015 عرضه شد. رایحه‌ی این عطر همانند یک آدامس بادکنکی خوشمزه به همراه مقداری کارامل و توت‌فرنگی است. ادکلن زنانه لس دلیس د نینا بسیار برازنده‌ی خانم‌های جوان و سرزنده‌ای است که از لحظه لحظه‌ی زندگی لذت می‌برید و همواره دید مثبتی دارند. عطر Nina Ricci Les Delices de Nina همراه بسیار خوبی در روزهای گرم سال است و انرژی از دست رفته‌ی شما را باز می‌گرداند.

مشاهده مشخصات، قیمت و خرید آنلاین ادوتویلت زنانه نیناریچی لس دلیس د نینا



ادوتویلت زنانه بولگاری امنیا پارائیبا | Bvlgari Omnia Paraiba

امنیا پارائیبا عطری متفاوت و جذاب از برند Bvlgari است که در اکتبر سال 2015 وارد بازار شد و به سرعت توانست جایگاه خوبی در بین طرفداران عطرهای شیرین و خنک پیدا کند. این عطر ساختار منحصربفرد خود را دارد و با سایر عطرهای میوه‌ای تشابه چندانی ندارد. رایحه‌ی عطر Bvlgari Omnia Paraiba شیرین و بسیار باطراوت و خنک است. اگر سه آکورد مختلف برای ساختار عطر امنیا پارائیبا در نظر بگیریم، آکورد ابتدایی میوه‌ای، آکورد میانی گلی و آکور اصلی چوبی خواهد بود. میوه‌ی پشن فروت در ترکیب عطر امنیا پارائیبا بولگاری نقش اصلی را دارد و از اولین اسپری نظرتان را جلب می‌کند، ادکلن زنانه بولگاری اونیا پارائیبا حس هیجان و انرژی را در روحیه شما تقویت می‌کند. 

مشاهده مشخصات، قیمت و خرید آنلاین ادوتویلت زنانه بولگاری امنیا پارائیبا

 

عطر زنانه لانوین اکلت د آرپژ پور فمه | Lanvin Eclat d'Arpege

به جرات می‌توان گفت عطر لانوین اکلت د آرپژ یکی از بهترین عطرهای زنانه با رایحه‌ی گلی است. شکوفه‌ی هلو، گل رز پیونی و وستریا (گل گلیسین) رایحه‌ای رویایی و دلفریب به عطر Lanvin Eclat d'Arpege بخشیده‌اند. این عطر رایحه‌ای ملایم، خنک و آرامش‌بخش دارد و برای مناسبات‌های مختلف و مهمانی‌ها مناسب است. با عطر Lanvin Eclat d'Arpege احساس درخشندگی، آرامش و جذابیت را به طور همزمان تجربه کنید.

مشاهده مشخصات، قیمت و خرید آنلاین عطر زنانه لانوین اکلت د آرپژ پور فمه



ادوتویلت زنانه آکوآ دی جیوا جورجیو آرمانی | ACQUA DI GIOIA ESSENZA

با قرار گرفتن نت‌های تند و شیرین در کنار هم، اولین چیزی که ممکن است به ذهنتان خطور کند، رایحه‌ی آدامس نعنایی است. رایحه‌ی عطر آکوآ دی جیوا جرجیو آرمانی هم حالتی این چنینی دارد که از کنار هم قرار گرفتن نت‌های تند و خنک نعناع و نت‌های شیرین شکر ایجاد شده است. ACQUA DI GIOIA ESSENZA عطر احساس‌برانگیزی است و استفاده از در مهمانی‌های شبانه و مناسبت‌های رمانتیک پیشنهاد می‌شود.

 

مشاهده مشخصات، قیمت و خرید آنلاین ادوتویلت زنانه آکوآ دی جیوا جورجیو آرمانی

مطالب مرتبط: 

معرفی بهترین عطر و ادکلن مردانه با رایحه تلخ 

پیشنهاد 10 عطر زنانه اورجینال با بهترین قیمت!

معرفی چند عطر و ادکلن زنانه خوشبو برای بهار 97

 
 
تهیه شده در تحریریه کلبه عطر
  • کلبه عطر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی