بهترین‌های دنیای عطر و ادکلن

اینجا قصد معرفی بهترین برندها و محصولات رو بر اساس نظرات مردمی داریم؛ یادتون نره که شما هم نظرتون رو با ما در میون بذارید.

عطرهای رمانتیک برای خانم های عاشق

کلبه عطر | يكشنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۶، ۰۲:۰۳ ب.ظ

عطرهای رمانتیک زنانه برای مناسبت‌های عاشقانه!

در این مقاله چند نمونه از عطرهای احساسی برای مناسبت‌های رمانتیک و عاشقانه را بررسی و معرفی کرده‌ایم.

زندگی ما پر از مناسبت‌های خاصی است که برخی از آن‌ها را فقط یک بار در زندگیمان تجربه می‌کنیم. لحظاتی مانند اولین قرار عاشقانه، جشن عروسی، جشن فارغ‌التحصیلی، اولین جشن تولد فرزندمان و خیلی مناسبت‌های دیگر. در تمام این لحظات عطرها هستند که رنگ دیگری به احساسات شما می‌بخشند و سال‌ها بعد با دنبال کردن رد یک بوی آشنا خود را در میان خاطراتی شیرین و دلنشین خواهید یافت. 
انتخاب عطر برای هر مناسبت ارتباط مستقیم با سلیقه‌ی شما دارد و در نهایت این شمایید که تصمیم میگیرید کدام عطر مردانه یا کدام عطر زنانه همراه لحظات گرم شما باشد. کلبه عطر در این مقاله پیشنهاداتی را برای لحظات رمانتیک شما ارائه نموده است که در انتخاب بهتر عطرها به شما کمک می‌کند.

عطر و ادکلن رمانتیک برای خانم‌های دوست‌داشتنی

ادوپرفیوم زنانه ایفوریا از برند کلوین کلاین 

رنگ بنفش که در هنر بیشتر مظهر اغواگری و رمز و راز است در عطر زنانه ایفوریا (EUPHORIA) بسیار به‌جا و درست استفاده شده است! ایفوریا شروع قدرتمندی دارد و مانند انفجاری از نت‌های شیرین آغاز می‌شود اما به آرامی این شدت کمتر می‌شود و موجی نرم و وسوسه‌کننده شما را احاطه می‌کند. میوه و گل دو رایحه‌ای هستند که به زیبایی هر چه تمام در ترکیب ایفوریا میکس شده‌اند و عطری برجسته و متمایز ساخته‌اند. این عطر برای آقایان نیز بسیار جالب و خوشایند است و باعث می‌شوند توجه و حواسشان به سمت شما جلب شود. استفاده از این عطر یادآور لحظات شیرین و عاشقانه‌ای برایتان خواهد شد.

 

قیمت عطر زنانه ایفوریا و مشخصات کلی آن

 

ادو پرفیوم زنانه بولگاری مدل جازمین نویر الکسیر

عطر زنانه بولگاری جازمین نویر الکسیر (BVLGARI JASMIN NOIR ELIXIR) عطری است که رایحه‌ی آن همانند ظاهرش جذاب و فریبنده است. از نکات جالب توجه این عطر وجود نت‌های تند در کنار نت‌های شیرین است که عطر را از حالت مصنوعی خارج کرده و آن را به عطری طبیعی و پرطراوت و در عین حال احساسی تبدیل کرده است. از نظر کیفیت عطرهای کمی توانایی رقابت با عطر جازمین نویر الکسیر بولگاری را دارند. در مجموع جازمین نویر عطری عمیق، احساسی، لطیف، وسوه‌کننده و شیک است پخش بوی و ماندگاری آن عالی است.

 

قیمت عطر زنانه جازمین نویر الکسیر بولگاری و مشخصات کلی آن



ادکلن زنانه بلک ایکس اس پاکورابان

ادکلن بلک ایکس‌اس (BLACK XS) از سری ادکلن‌های زنانه‌ی جذاب برند پاکورابان (PACO RABANNE) است که بیشتر برای خانم‌های چوان، پرانرژی و جسور خوشایند است. رایحه‌ی بلک ایکس اس گرم و شیرین است و فوق‌العاده وسوه‌کننده و اغواگر به نظر می‌رسد. در ترکیب این عطر هم از نت‌های ترش و هم از روایح شیرین استفاده شده است و این میکس جذاب باعث می‌شود طعمی ملس و به‌یادماندنی را استشمام کنید که تا مدت‌های زیادی در خاطرتان می‌ماند. حس عطر بلک ایکس اس پاکورابان شاداب و شوخ است و برایتان خسته‌کننده نخواهد بود.

 

قیمت ادکلن زنانه بلک ایکس اس پاکورابان و مشخصات کلی آن

 

کلبه عطر برای مشتریان عزیز امکان جستجو بر اساس طبع عطر و جستجو بر اساس رایحه‌ی عطر را فراهم کرده است با ورود به این صفحات و انتخاب گزینه‌های دلخواهتان می‌توانید لیستی از عطرهای گرم، ملایم، خنک، ترش، شیرین، تلخ و ... مشاهده کنید و پس از سفارش عطر و ادکلن اصل و اورجینال مورد نظرتان را در کمترین زمان و با بهترین قیمت تحویل بگیرید. در ضمن هزینه کلیه‌ی ارسال‌ها در شهر تهران رایگان است.

 

تهیه شده در تحریریه‌ی کلبه عطر

مطالب مرتبط:

معرفی چند عطر و ادکلن زنانه خوشبو برای بهار 97!
بررسی ادکلن زنانه لالیک لامور و لالیک امیتیس
بررسی ادکلن زنانه گود گرل از برند کارولینا هررا
عطرهای دلفریب برای خانم‌های شیک‌پوش و باسلیقه 

  • کلبه عطر

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی